woensdag 13 november 2013

Wishlist: Isabel Marant pour H&M





Morgen is het eindelijk zover, de collectie van Isabel Marant voor H&M komt uit.
Hou jullie klaar voor een gekkenhuis, want anders dan de vorige designercollecties zijn er geen bandjes om binnen te mogen.
Het wordt dus aanschuiven tot je binnen kan en dan grijpen wat je wilt.
Ik heb lang getwijfeld of ik zelf zou gaan, maar uiteindelijk besloten dat ik het erop ga wagen.
Ik ben hou van de stijl van Isabel Marant en het zou echt jammer zijn moest ik deze collectie missen.
I'm ready for some madness!
Ondertussen ben ik mij aan het voorbereiden op morgen en heb ik mijn wishlist opgesteld:


1. Mijn topfavoriet is dit kleedje, het kost €99.


2. Isabel Marant is ook gekend voor haar schoenen, daarom staat op mijn wishlist deze suède laarzen.
 Deze kosten €199.

3. De bikerjeans om de Isabel Marant look compleet af te maken. Bij deze broek moet ik meteen denken aan Emmanuelle Alt en ik zou deze dan ook zoals haar met basics dragen.  De broek kost €99.

4. Een basic truitje maar met zoveel dingen combineerbaar. Ik zou dit item kopen omdat het een stuk is dat je dagelijks kan dragen. De prijs van dit truitje is € 39,95.


5. Last but not least, de wollen blazer van de collectie. Perfect om te dragen met dit herfstweer. 
De blazer kost €149.

Bron van alle afbeeldingen: www.hm.com

Ik wacht vol ongeduld tot het morgen is. Ik twijfel of ik echt super vroeg daar ga staan of dat ik eerder wat later ga gaan om de madness te vermijden. Ik vrees dat het erg druk gaat zijn aan de H&M's wereldwijd want dit is een top samenwerking tussen H&M en Isabel Marant.

Wil je ook iets van de collectie kopen? De collectie is in België verkrijgbaar in Antwerpen, Brussel, Gent, Hasselt en Luik. Kijk even op de H&M site voor de juiste adressen. De winkels gaan open om 9u.
En voor wie niet alleen wilt gaan, er is ook een mannencollectie, dus neem de BF of jouw man gerust mee.

Good luck!!

Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress