zaterdag 16 november 2013

Pressdays: Visiting Media Mania







Na het bezoek aan de showroom van Marnix and Ally, zie hier , ging ik naar de showroom van Media Mania 


Ik werd samen met Naomi en Nikki  hartelijk ontvangen door Nathalie, die werkt voor Media Mania.
Nathalie leidde ons rond in de showroom en ik werd meteen overdonderd door 
de grote van de showroom en de vele merken die er werden vertegenwoordigd.
Na onze rondleiding ging ik meteen foto’s trekken.



Media Mania vertegenwoordigd heel wat merken als Esprit, Julia June, Adidas,..




Ik geef jullie een overzichtje van mijn favoriete stuks in de showroom:





Deze schoenen zijn van Caroline Biss en zijn mijn absolute favoriet.
Door de zwarte kleur zijn ze met alles combineerbaar en de studs geven ze een extra stoere touch!



Deze sandalen zijn van Laidback London.
Ze zijn super leuk om te dragen tijdens een zomerse dag.


Deze Maruti laarsjes zijn de perfecte schoenen voor in de lente.
Ze zijn iets stoerder maar oh zo leuk om te combineren met een zwierig kleedje.




Deze schoenen en handtassen zullen komende lente en zomer te vinden zijn bij Brantano.
De sandalen met etnische print zijn mijn absolute favoriet.



Deze leuke blazer van Esprit kan perfect worden gedragen als jas in de lente.
Ik ben erg fan van oversize modellen. 



Deze clutches van La Pomme De Loveley  zijn perfect om jouw outfit een extra touch te geven.
Ik moet komende zomer naar twee trouwfeesten en deze clutches zouden perfect zijn voor deze gelegenheden.



Het jasje en handtas zijn van Naf Naf. Ik zou deze beide stuks combineren.
Het jasje is combineerbaar met een kleedje maar kan ook een extra touch geven aan een simple outfit met een jeansbroek.


En dan nu mijn absolute favoriet, Julia June




Julia June is een populair merk onder de bloggers.
Julia June is een Belgisch merk, proud!
De kleding is erg vrouwelijk en kan gedragen worden voor elke gelegenheid.
Ik ben alvast fan! En zeker van dit bovenstaand jasje, jurkje en handtas.



Ik wil Media Mania ook hartelijk bedanken voor de uitnodiging.



Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress