maandag 25 november 2013

Outfit: Easy traveling


Ik draag jeans en sjaal van Zara, trui van H&M, jas van Pull&Bear, schoenen van Converse en beanie van LN Beanies

Deze foto's zijn gisterenavond getrokken voor ik op de trein stapte naar Leuven.
Het zijn niet mijn beste foto's maar eigenlijk wou ik het niet alleen over mijn outfit hebben.
Wanneer ik de trein neem met mijn koffer naar Leuven of terug naar huis, zie ik soms meisjes lopen met hoge hakken en een kort kleejde of rokje.
Zij lopen daar dan met hun koffer en kunnen bijna niet met hun koffer op de trein stappen.
Ik draag ook graag leuke kledij en schoenen met een hak, maar als ik de trein neem verkies ik een comfy outfit.
Op de trein is het meestal erg druk, en dan vind ik het aangenaam dat ik me comfortabel voel.
Ik sta liever een hele treinreis recht met all-stars dan op schoenen met een hak.
Ik kies zondag- en vrijdagavond dus meestal voor een jeans met all-stars, een trui, warme jas en mijn beanie om het extra comfortabel te maken.
De rest van de week draag ik dan mijn kleedjes en schoenen met hak die ik dan elke keer meeneem in mijn veel te zware koffer.

Zitten jullie op kot en verkiezen jullie ook een comfy outfit voor jullie treinreis?

Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress