dinsdag 19 november 2013

Pinspiration #1



Ik wil iets nieuws lanceren op mijn blog, vanaf vandaag post ik elke dinsdag mijn pinspiration.
Ik toon jullie mijn 10 laatste pins en vertel jullie wat meer over deze pins. Hopelijk vinden jullie dit interessant. (Let me know in the comments.)



Mijn 10 pins van deze week:











Deze week ging ik voornamelijk op zoek naar inspiratie qua kledij om te dragen tijdens deze steeds koudere dagen. Ik hou van basic outfits met net dat tikkeltje meer. Elke keer als ik door mijn inspiratie foto's scroll, krijg ik zin om een nieuwe winterjas te kopen. Er zijn zoveel leuke modellen, ik zou zo een heel collectie kunnen verzamelen. Ik zit nu al aan 5 exemplaren maar als het zo'n winter wordt als vorig jaar dan gaat dit aantal snel meer worden en misschien zelfs verdubbelen.
Deze week was ik ook weer helemaal in to trouwinspiratie. De broer van mijn BF trouwt komende zomer met zijn vriendin en  ook ik zo graag willen trouwen. De inspiratie van hoe ik wil dat mijn dag er moet uitzien heb ik al, nu nog de BF die met een ring komt.

Jullie kunnen mij ook volgen op Pinterest, druk gewoon hier.


Kisses Ellen 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress