zondag 29 januari 2012

outfit: lazy sunday

Oké, ik schreef net een post om mij te excuseren en ik ondernam meteen initiatief. Ik dacht waarom doe we het niet nog eens op de old-school manier en trekken we foto's in de spiegel. Ik weet het foto's buiten of getrokken door iemand anders zijn steeds mooier. Maar met het ontbreken van een fotograaf, nam ik me voor om nog 1 keer foto's met de spiegel te maken. Dit weekend deed ik het rustig aan, ik had donderdag evaluatie op mijn stageplaats en ik kreeg heel wat complimentjes, HAPPY GIRL. Daarom dacht ik waarom niet eens een weekendje niets doen en goed uitrusten voor de komende stage maanden.



ik draag: vest: zara, sjaal en shirt: H&M , shoes & jeans: /


Ik beloof dat ik vanaf morgen terug foto's laat nemen door de BF en dat mijn foto's terug even groot zijn.


Kisses Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress