zaterdag 21 januari 2012

Outfit: Kirilove blazer

Woensdag ging ik na stage even shoppen en in Vero Moda vond ik de Kirilove blazer voor nog €15. Ik wou de blazer al erg lang en ik ben blij dat ik hem nog heb kunnen kopen. Ik vind het een blazer met een mooie snit en met een leuke kleur. Ik wil mijn blog een beetje bijwerken en ik ga daarom ook moodboards op mijn blog plaatsen. En misschien kan ik jullie binnenkort nog leuk nieuws brengen.


 ik draag: blazer: Kirilove, shirt: forever 21, Jeans: zara





Kisses Ellen

4 opmerkingen:

  1. Superleuke blazer! Echt mooi!

    ekatya.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Ik hou echt van die super felgekleurde blazertjes, ik zoek er ook nog een in deze kleur en misschien eentje in geel. Deze ziet er in ieder geval al super leuk uit!

    Liefs,
    Anne van WOLF359

    BeantwoordenVerwijderen

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress