zondag 11 oktober 2015

Outfit: My new grey coat



Het winterseizoen komt eraan en ik ben niet meer weg te slaan bij de online shops.
Ik werk momenteel bij een kinderopvang en kan dus niet overdag gaan winkelen, 
maar 's morgens en 's avonds kan ik me helemaal uitleven op het internet.
In de winter gaat vooral mijn voorkeur naar winterjassen,
 ik zou voor elke dag een andere jas kunnen kopen.
Deze jas vond ik in de sale van de E5mode en ik ben er super gelukkig mee.
Hij is lekker zacht en ik vind tof dat hij een beetje oversized is.
Jullie gaan deze jas nog vaak op de blog zien verschijnen!





Coat- Libelle Femme, Jeans- Zara, Shirt- Primark, Watch- Casio & Shoes- Lily 


Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress