dinsdag 27 oktober 2015

How to dress confident?


Ik ben zeker niet de persoon met het meeste zelfvertrouwen. Wanneer ik ergens naar toe ga waar ik echt wel wat zelfvertrouwen kan gebruiken, zorg ik ervoor dat ik kleren draag die ervoor zorgen dat ik meer zelfvertrouwen uitstraal. 
Deze tips bevatten kleine dingen die mij helpen om meer zelfvertrouwen te hebben. 
Je kan deze tips gebruiken voor sollicitatiegesprekken maar ook dagdagelijks, want eerlijk gezegd ik gebruik deze tips bijna dagelijks om mij goed in mijn vel te voelen.

1. Blazer

Ik vind dat een blazer altijd zorgt voor een extra touch aan een outfit. Wanneer ik een blazer aantrek voel ik mij een echte vrouw, ook al draag ik deze blazer met sneakers en een jeans. Een echt basisstuk voor mij is de zwarte blazer, deze kan met zo goed als elke outfit gecombineerd worden.

2. Schoenen met een hak

In de herfst/winter verkies ik een enkellaarsje met een hak tenzij voor een chique gelegenheid dan kies ik voor een stijlvolle pump. Met een hak onder je schoen vind ik dat je met een rechtere rug loopt en zo ook meer zelfvertrouwen uitstraalt. Voor een sollicitatiegesprek draag ik altijd een schoen met een hak zodat ik zeker met een rechte rug en veel zelfvertrouwen de kamer binnen stap.

3. Wollen mantel

Een wollen mantel of een geklede jas zorgt ervoor dat een outfit meteen iets extra en chique krijgt. Je ziet er verzorgt uit en voelt je ook beter in je vel. Dan mag je onder die jas nog een oude lelijke trui aan hebben, niemand ziet deze en de jas zorgt ervoor dat je er stijlvol uitziet maar ook zelfzeker. Ik heb dan ook geïnvesteerd in wat wollen mantels in het grijs, zwart en camel.

4. Handtas

Ik vind een handtas die je vasthoudt in je hand altijd heel stijlvol staan. Het zorgt ervoor dat je ook iets in je handen hebt zodat je niet met je handen kan gaan friemelen. Ik ga meestal voor een zwarte handtas omdat dit met veel outfits kan worden gecombineerd.

5. Kapsel

Ga voor een haarstijl waar je je goed bij voelt. Ik draag mijn haren bijna altijd los dus op een moment waar ik zelfvertrouwen moet uitstralen ga ik niet plots mijn haren bij elkaar doen. Ik ben dan altijd bang dat mijn opsteekkapsel gaat los komen en dat het er rommelig gaat uitzien. Je moet er wel altijd voor zorgen dat je haar er verzorgd uitziet, geen vettige coupe of een coupe dat al dagen niet meer gekamd is. Je kan uw kapsel wat opvrolijken met een hoed.



Zo dit waren mijn tips die mij helpen om met veel zelfvertrouwen ergens te verschijnen.
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad en laat zeker iets achter bij de comments.

Kisses Ellen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress