zaterdag 23 augustus 2014

Outfit; Floral bomber





vest- boohoo, bloes en jeans- zara, handtas-modemusthaves

Lang geleden dat ik nog iets gepost heb op mijn blog, maar ik heb het ontzettend druk.
Vanaf september gaat er vanalles veranderen in mijn leven.
Ik ben nu mijn laatste dagen aan het werken als jobstudent bij Planckendael en vanaf september begint het echte leven. Ik heb een deeltijdse job gevonden en ik ga samen wonen met mijn vriend.
Allemaal erg spannend! Ik ga eerst nog een week op vakantie met de BF en nadien begin ik met alles te verhuizen. Raar om plots zo volwassen te zijn.
De job die ik heb gevonden is maar tijdelijk en ik kan maar 13 uren werken, dus ik ben nog steeds op zoek naar een job of eventueel een studie om erbij te doen. Als iemand nog een leuke deeltijds jobs weet, let me know ;)

Kisses Ellen 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress