vrijdag 15 augustus 2014

Inspiration: Sun, sand & sea





De zomer in Belgiƫ loopt stilletjes aan ten einde, maar voor mij moet de vakantie nog beginnen.
27 Augustus vertrek ik samen met mijn vriend richting Mallorca. Ik ben klaar voor wat zon, zee en strand.
Ons hotel is gelegen in een baai waardoor de BF volop kan snorkelen. Hij heeft dus alleen een zwembroek nodig, des te meer plek in de koffer voor mij!
Ik ben al aan het denken over welke kleren ik mee ga nemen, daarom ging ik op zoek naar wat inspiratie.
Instagram staat vol met mensen die op vakantie zijn, dus de perfecte plaats om wat inspiratie op te doen.






Gaan jullie nog op vakantie? 

Kisses Ellen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress