donderdag 19 december 2013

Shoplog: Primark Eindhoven


Afgelopen vrijdag ging ik samen met mijn zus naar Eindhoven. We wisten dat hier recent een Primark geopend was en we hadden zin om eens goed te shoppen. Dit is wat ik gekocht heb:



Eerst en vooral kocht ik deze zwarte sneakers. Ik had enkellaarsjes met een hak aangedaan om te gaan shoppen, maar dat was niet zo'n goed idee. Deze schoenen heb ik maar snel aangetrokken nadat ik deze gekocht had. 

Met de blokperiode die er aan komt, werd het tijd om ook eens een onesie te kopen. Ik hou van comfy kledij als ik studeer. De zwarte onesie is een kat en de blauwe is een gewone onesie. 

Ik heb een haat-liefde relatie met vesten. Ik vind maar moeilijk vesten naar mijn zin. Ik zag deze hangen en vond hem meteen erg leuk.


Deze bloesjes zijn zo leuk om te combineren. Ik heb al een witte, zwarte, roze en licht grijze variant van dit bloesje en deze keer ging ik voor donker grijs.

Jassen en ik, een eeuwig durend liefdesverhaal. Ik krijg maar niet genoeg van jassen. Op de kapstok hier thuis bij mijn vriend, overheerst mijn jassencollectie. Wetende dat ik vroeger steeds met hem lachte dat hij zoveel jassen kocht. Deze twee jassen zijn iets dunner maar perfect combineerbaar met een dikke trui als het erg koud wordt. 


Ik had nog wat truien nodig voor moest het plots erg koud worden. Daarom kocht ik nog deze twee truien. De onderste is wat korter maar daarom erg leuk om te dragen met mijn lederen skaterrok.

Voor ik ging winkelen had ik met de BF al besproken hoe leuk het zou zijn moesten we met Kerst alle twee een kersttrui dragen. Hij deelde mijn mening en zei dat ik dat maar truien voor ons moest meebrengen. De linkse is voor mij en de rechtse voor de BF, dit gaan we dus dragen om naar zijn grootouders te gaan met Kerst. Lekker comfy en vooral helemaal in thema.


Tot slot kocht ik nog enkel kleine dingetjes: Een plaid voor op bed voor als het kouder wordt. Een fohnborstel voor mijn haren eens te fohnen als ik op tijd ben opgestaan. Tenslotte kocht ik ook nog spelden voor mijn haar te verdelen als ik het bijvoorbeeld ga krullen.




Dit is het overzicht van wat ik allemaal gekocht heb, mijn zus had zich ook goed laten gaan en de koffer van mijn auto zat helemaal vol met zakjes van de Primark. Het was er wel erg druk en ik stoorde me soms enorm aan bepaalde mensen die door de winkel liepen alsof de wereld ging vergaan.
Gaan jullie vaak naar Primark en storen jullie je dan ook zo aan de drukte?

Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress