dinsdag 24 december 2013

Inspiration: Are you ready for Christmas eve and Christmas?



Vanavond vieren we Kerstavond en morgen is het alweer Kerstmis, wat gaat de tijd toch snel.
Kerstavond en Kerstmis betekenen familiefeesten en hiervoor wil ik er altijd goed uitzien. 
Weet je nog niet wat je gaat aandoen, wat te doen met je haar of make-up? Neem dan snel een kijkje hieronder. Ik ging opzoek naar de nodige inspiratie: 


Eerst en vooral wat ga je dragen?


1. Boohoo- €16, 2. Zara- € 29,95, 3. Asos- €52,06, 4. Lily- € 79,95

Uw kapsel is het perfecte accessoire bij uw outfit:


Pictures by Media Mania PR

En tenslotte de make-up,

Pictures by Pinterest


Zo ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. Ik vier Kerstavond aan de zee samen met mijn mama en zus en Kerst vier ik bij de grootouders van de BF. 
Voor Kerst hebben de BF en ik iets speciaals in petto, ik kocht voor ons twee een kersttrui en die gaan we allebei met Kerst dragen. Foto's komen later op mijn blog.

Wat dragen jullie voor Kerstavond en Kerst? 

Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress