maandag 23 april 2012

Webshop: Soho Chic

Deze morgen kreeg ik een leuk mailtje binnen van iemand die een eigen webshop geopend had.
Ik was erg nieuwsgierig en ging dan ook meteen een kijkje nemen.
Op de site zijn juwelen, sjaals en riemen te vinden van leuke merken zoals Francis & Pi, Be-Angeled, Hypnotic, Roses of Antwerp, Alexia en Willeke van Berkum.
Ik toon jullie mijn favorieten:


€ 75
€ 50
€65
€55

Ik ben zeker fan van deze webshop, het zijn leuke juweeltjes en accessoires.
De verzendkosten zijn voor België €5 maar vanaf €100 zijn de verzendkosten gratis. De juwelen worden verzonden naar alle landen. Ga dus allemaal een kijkje nemen op Soho Chic en laat me weten wat jij van de webshop vind.


Kisses Ellen







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress