vrijdag 27 april 2012

Life feed#2


1. Maandag heb ik nog een hele dag moeten leren omdat ik dinsdag examen had. Mijn mondeling examen ging erg goed, mijn andere examen ging net iets minder.
2. Na mijn examen ging ik naar de Smets voor de Fashion Bloggers Shopping Night. Wat een leuke ervaring, kijk maar naar mijn artikel hierover.
3. Donderdag ging ik naar de opening van de Naf Naf winkel in de Nieuwstraat in Brussel, een artikeltje komt zondag online.
4. Vandaag ging ik naar de IKEA PS 2012 COLLECTION voorstelling. Er zijn echt super leuke stuks in deze collectie.
Het was een drukke week voor mij en ik ga dus ook volop genieten van het verlengde weekend.


Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress