woensdag 7 maart 2012

Outfit: the BF jeans







Nog 1 keer slapen en Marni for H&M ligt in de winkels, vreugdedansje. Ik vind het echt een super mooie collectie en ik ga dan ook de eerst bus naar Brussel nemen. Ik heb wel spijt dat ik niet meer heb gespaard voor deze collectie, het zullen dus niet alle stuks worden die ik naar huis neem. Maar de groene handtas is mijn favoriet. Zaterdag droeg ik deze outfit, ik was de foto's even kwijt maar na lang zoeken vond ik ze toch op mijn pc. Ik had door de warme temperatuur vrijdag, een instant lente gevoel gekregen.... Maar als ik buiten kwam met deze outfit schrok ik wel even dat het zo koud was, geef mij maar terug 15°c. Ik draag een jeans en blazer van Zara, topje van H&M en pumps van Torfs.

Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress