vrijdag 9 maart 2012

Life feed #1

 Donderdag was het zover : Marni at H&M lag in de rekken. Ik had mijn wekker om 5 uur gezet, maar blijkbaar is slapen belangrijker voor mij dan mode, want ik heb mijn alarm afgeduwd en verder geslapen. Om 7 uur schrok ik wakker en heb ik me snel aangekleed. Ik nam de bus naar Brussel en kwam door om 9u toe. Ik had een bandje voor 11u35 maar ik zag alle vrouwen grijpen wat op hun verlanglijstje stond. Ik dacht, ik neem het zekere voor het onzekere. Ik liep naar de mannenafdeling en zag daar nog 2 handtassen staan. Ik liep en greep nog snel een handtas. Ik ben super gelukkig met deze handtas, bruin en blauw zijn echt mijn kleuren. Morgen volgt er zeker een outfitpost.
Ooh wat is dit fijn om te zien, de lente komt eraan. Ik ben echt blij dat er wat warmer weer op komst is. 
Ik hoop dat ik nu voor lange tijd mijn winterjas kan opbergen. 

Ik was mijn kast aan het opruimen en ik zag dat ik eigenlijk veel gekleurde vestjes heb. Ik kan niet wachten om ze allemaal te dragen en al een leuke touch te geven aan mijn outfits voor de lente. Ik ga zeker nog wat vestjes kopen in pastelkleuren.

mijn outfit dat ik droeg om Marni te gaan scoren. Pink with some polkadots


Kisses Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress