woensdag 25 november 2015

Relaxen bij Wu Wei


Zondagmiddag werden de BF en ik uitgenodigd bij Wu Wei in Kortrijk. 
Niet echt bij ons in de buurt maar de ouders van de Bf wonen daar dus hebben we het gecombineerd met een familiebezoek.
We kregen een duobehandeling en vrije toegang tot de spa, hier hadden de Bf en ik echt nood aan want we hebben het allebei erg druk. 
We werden hartelijke ontvangen door de vrouw van de receptie die ons begeleidde naar de kleedkamers en ons ook toonde waar de massage zou plaatsvinden.


Het hele welnesscentrum bestaat uit witte stenen muren, stenen grond en veel hout. 
Het is er ook erg donker, het was bij ons ook al wat later, maar dat vond ik erg ontspannend.


  De BF en ik hadden een afspraak voor  een duobehandeling. Dit was een rugbehandeling voor twee personen. We werden ontvangen door een hele lieve en vriendelijke vrouw, die ons allebei een rustig gevoel gaf. We mochten ieder op een massagetafel plaats nemen en we werden bedekt met  warme dekens. Als je het dan nog te koud had, kon ze de verwarming van de massagetafel opzetten.
Eerst werden we om de beurt even gemasseerd, dit met de dekens nog op ons.
Dan werd bij de BF een pakking aangebracht op zijn rug, wanneer deze pakking moest intrekken, kon de BF genieten van de rustgevende muziek en dat deed hij ook. Terwijl kreeg ik een massage met olie en warme doeken. Ik vond deze massage erg ontspannend. Ik gaf voor de massage aan dat ik wat last heb van mijn nek en tijdens de massage hield de dame hier rekening mee en gaf ze wat extra aandacht aan mijn nek. Dan werd er gewisseld, ik kreeg een pakking en de BF een massage.
Tijdens de pakking was ik zo ontspannen dat ik zelfs even in slaap ben gevallen. 


Na de massage kregen we nog een kopje thee in de huiskamer. 
Hier hing ook een zeer ontspannen maar ook een huiselijke sfeer. 
Er was een open haard, er is een wand met boeken maar ook ligstoeltjes om naar buiten te kijken. 
Je kan daar ook iets eten of drinken, allemaal healthy maar lekkere dingen.

Ik heb erg genoten van het namiddagje wellness en ik zou de duobehandeling zeker aan iedereen aanraden. 
Je betaalt voor 2 personen €120, maar dat vind ik zeker de moeite waard.
Zeker een leuke cadeautje om voor kerst te geven aan een vriendin of je partner.
Neem dus zeker eens een kijkje op de website van Wu Wei.


Kisses Ellen 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress