zondag 9 november 2014

Outfit: Vintage market





Ik draag: jeans en blazer- Zara, bloesje- H&M, schoenen- Converse, jas en handtas- tweedehands

Vorige week zondag ging ik samen met de BF naar de vintage beurs in Brussel.
We gingen op zoek naar leuke spulletjes voor in ons appartement en ik ging ook op zoek naar leuke kledij. In ons appartement hebben we al heel wat vintage spullen staan zoals een oude radio, bordjes van vroeger, etc... Op de vintage beurs was het erg druk en vonden we niet echt iets leuk.
Tot ik buiten ging en deze mooie jas zag hangen aan een rek. Hij koste maar €20 en heeft de perfecte mooi camel kleur. Hier was ik al erg lang naar op zoek.
De jas is lekker oversized zoals je nu wel vaker ziet. Ik vind het erg mooi staan en het is natuurlijk ook lekker warm. 

Dragen jullie een oversized jas of kiezen jullie toch voor een jas in uw maat?


Kisses Ellen 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress