zondag 12 oktober 2014

Outfit: Here comes the fall







Ik draag: jeans, sjaal en vestje- Zara, schoenen- Pull & Bear, bontje en handtas- kledingsale.

Mijn favoriete seizoen is eindelijk in het land, de herfst.
De temperaturen worden kouder maar je kan nog steeds een leuke outfit dragen.
In de winter moet je echt een dikke jas dragen waardoor niemand je outfit echt ziet, in de herfst kan je zonder jas of jouw jas open op straat. 
Alleen vind ik het wel moeilijk om 's morgens de juiste keuzes te maken, meestal ben ik veel te warm gekleed en heb ik al een zweetaanval voor ik de bus op stap naar mijn werk. 
Ik keer terug van mijn werk met een handtas vol kleren die ik in de loop van de dag heb uitgedaan.

Maar van mij mag het gerust nog wat herfst blijven, sneeuw en regen hoeft niet voor mij.


Kisses Ellen 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress