woensdag 11 juni 2014

Outfit: My outfit for a friend's wedding.



Zaterdag was ik samen met mijn vriend uitgenodigd voor de trouw van vrienden.
Zij zijn de eerste van onze vriendengroep die trouwen en ik ben benieuwd of de trend zich gaat verder zetten. Ik vind het niet erg om nog wat kleedje te gaan kopen. 




Ik kocht mijn kleedje bij Lily Mechelen, het is ondertussen al uitverkocht in deze kleur maar in het zwart is het nog beschikbaar. Voor speciale gelegenheden vind ik het leuk om eens iets anders te doen met mijn haar.
Ik draag mijn haar altijd los dus het leek wel leuk om het eens op te steken.
Volgende maand mag ik naar de trouw van mijn tante gaan. Ik blijf dus nog even in de sfeer. 

Kisses Ellen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress