maandag 17 maart 2014

Outfit: Event Skiny



Vorige week dinsdag werd ik uitgenodigd om de collectie van Skiny te gaan bekijken.
De collectie staat in het thema van het WK in BraziliĆ«. 
Het was geen 'gewoon' event waar je aan de kant staat wat te praten met medebloggers, nee nu werden we zelf uitgenodigd om deel te nemen aan een initiatieles Braziliaanse samba.


Als ik dinsdag toekwam op het event mochten we meteen een dansoutfit van Skiny kiezen. 
Ooh wat was ik blij want ik stond daar met een jeans en pumps. 
De sport- en loungekledij van Skiny zit echt super aangenaam! En dat moest wel want onze twee lesgevers, die ook mee hebben gedaan aan sterren op de dansvloer, vlogen er meteen in. 
De muziek werd opgezet en er werd veel geshaket, tot groot genoegen van de barmannen die aanwezig waren. Na de initiatieles was er nog tijd om te genieten van een cocktail en lekkere tapas.
Ik toon jullie mijn outfit voor het event en mijn Skiny outfit:





Het was erg donker op het event, dus ik heb niet echt foto's kunnen maken.
Binnenkort toon ik jullie de collectie van Skiny in het thema Braziliƫ.

Ik wil Media Mania en Skiny bedanken voor de invite en de leuke Skiny outfit.

Kisses Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress