maandag 17 februari 2014

Personal: Paris with the BF



Op de Thalys klaar om naar Parijs te gaan.



We bezochten samen de Sacré coeur. 

Op het dak van het winkelcentrum Galeries Lafayette.




Bij de Seine.

Deze automaat stond in een winkelcentrum. 




We bezochten zoals 3 jaar geleden de Eiffeltoren.
Vorige keer mochten we niet helemaal naar boven omdat er zoveel wind was,
maar dit keer mocht het wel. 
Ik vond het best wel eng, zeker het deel met de lift.



De laatste dag gingen we nog snel naar Galeries Lafayette om nog wat inkopen te doen.


Na mijn examens besloten de BF en ik om 3 dagen naar Parijs te gaan om even te ontspannen. 
Het was de tweede keer dat we samen naar Parijs gingen, de vorige keer was 3 jaar geleden.
Ik heb niet zoveel foto's omdat ik vaak gewoon foto's vergeet te nemen.
Maar dit is toch een klein overzicht van de leukste foto's. De BF hadden niet zoveel foto's van ons samen dus we hebben nog wat foto's van ons twee gemaakt. 

Kisses Ellen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress