maandag 16 september 2013

Personal: My vacation with the BF






Zoals elk jaar probeer ik in de maand september met de BF op vakantie te gaan. Dit jaar gingen we naar Torremolinos in Spanje. Spanje begint ons favoriete land te worden.
Zeker nu de BF de kledingwinkel Pull & Bear heeft leren kennen en hier al zijn kledij wil kopen. In Spanje is de kledij bij Pull & Bear tot €20 goedkoper. Let's shop shop shop!

We hebben tijdens onze vakantie voornamelijk op het strand gelegen. Tijdens het mooie weer in Belgiƫ was ik aan het werken of aan het schrijven aan mijn thesis, dus ik kon nog een kleurtje gebruiken.
Ik ging ook met de BF naar Malaga om te gaan winkelen. We hebben een leuk winkelcentrum daar ontdekt, hier komt nog een blogpost over.

Waar zijn jullie op vakantie geweest?

Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress