zaterdag 23 februari 2013

Deautybox Februari


Gisteren zat hij weer in de bus, de deautybox! Vol ongeduld pakte ik de box uit.
Nooit gedacht dat ongeveer een maand wachten op iets, zo lang kon duren.
Dit keer staat de deautybox in het teken van bescherming.
Het is nog steeds koud, erg koud zelfs, en dan is het van belang dat uw lichaam en haar de nodige bescherming krijgen.
Moet je de deautybox nog ontvangen, lees dan zeker NIET verder. Tenzij je echt wil weten wat erin zit.





In de deautybox zitten deze keer 4 producten, 2 full-size en 2 in een kleinere versie.

* L'oréal Professionnel - Mythic Oil Shampoo
Deze zit in de box in een full-size.
Ik ben al fan van de Mythic Oil Rich Oil en ik ben er van overtuigd dat de shampoo ook een topper gaat zijn.
In deze shampoo zit arganolie en katoenzaadolie, deze zorgen ervoor dat het haar opnieuw gaat glanzen en heerlijk zacht wordt.

- Deze full-size kost in de winkel €15,20

* Biotherm- Biomains Handcrème
Dit zit in een klein tubetje van 20 ml in de box, erg handig dus om in uw handtas te steken.
Ik heb door de koude temperaturen en het feit dat ik weiger om handschoenen te dragen, erg droge handen.
Deze handcrème herstelt de vochtbalans in de huid.
Een leuke tip die ik kreeg bij een workshop bij Ici Paris XL, is dat je handcrème op de bovenkant van je handen moet aanbrengen.  Dit omdat de poriën aan de binnenkant van je hand te gesloten zijn om crème op te nemen.

- Een full-size (100ml) van dit product kost € 25

*Eucerin - Douchegel pH5
Ik heb geen ervaring met de producten van Eucerin en ben dus erg benieuwd naar de werking van dit product.
In de box zit een flacon van 75ml, handig voor op vakantie.
Deze douchegel bevat geen zeep, geen parabenen en geen chemisch schuimmiddel. Dit zorgt ervoor dat de huid niet beschadigd raakt.
De pH5 zorgt ervoor dat de natuurlijk huidbarrière niet wordt aangetast, zo droogt je huid niet uit.


- Een full-size (200ml) van dit product kost €8,45

* L'Oréal Paris- Super Liner Blackbuster.
Ik hou van de make-up van L'Oreal, het is altijd van goede kwaliteit.
Deze eyeliner heeft een dikke punt, hopelijk maakt dat het makkelijker voor mij op een lijntje hiermee te trekken.
Ik ben een eeuwige kluns in eyeliner aanbrengen zonder dat het over mijn hele ooglid zit.
Deze test ik zeker uit bij een volgend feestje.

- De full-size die in de box zit, kost in de winkel € 11,90



Deze keer heeft deauty weer iets leuk in petto. In de box zit een haakje en een papieren kadertje, zodat je van jouw deksel een kader kan maken. Dit is de gebruiksaanwijzing:



Wat vinden jullie van de producten dat in de deautybox zaten en hebben jullie zelf een abonnement? 


Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress