zondag 18 november 2012

Personal: Onzeker





Vandaag wil ik graag met jullie praten over iets persoonlijk.
Ik ben namelijk erg onzeker, het is iets wat ik erg lastig vind en dat ook mijn leven beïnvloed.
Ik ben in het middelbaar erg gepest geweest en dit heeft er zeker voor gezorgd dat ik onzeker ben.
Als mensen in groep praten en dan richting mij kijken, heb ik meteen het gevoel dat ze over mij praten.
Die onzekerheid belemmert mij ook erg vaak om dingen te doen. Zo durf ik niet op mensen af te stappen tijdens een feestje, laatst zag ik ook een meisje met een leuke outfit aan maar ik durfde niet te vragen of ik een foto mocht trekken.
De mening van andere heeft een invloed op mij.
Daarom wil ik ook niet tonen dat ik onzeker ben, maar sowieso dat je dit ziet bij mij.
Ik weet niet wat te zeggen, ik word rood of ik word erg nerveus....
Daarom ben ik met mijn blog begonnen, ik wil mij kunnen uitdrukken hoe ik ben en hopen dat er mensen zijn die  dit appreciëren.
Mijn BF steunt mij hier ook erg in en hij zal er ook steeds voor zorgen dat ik me goed in mijn vel voel.

Voelen jullie je wel eens onzeker en wat doen jullie hier aan?


Kisses Ellen

1 opmerking:

  1. Ahh wat dapper dat je dit durft neerschrijven! Als je mij tegenkomt op een feestje of op straat moet je geen schrik hebben en gewoon hey komen zeggen, het is vaak gewoon die eerste stap die het moeilijkst is. Je hebt niets om onzeker over te zijn ;) X

    BeantwoordenVerwijderen

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress