zaterdag 18 augustus 2012

Outfit: It's hot hot hot






ik draag: kleedje van Kirilove by Vero Moda, schoenen van Story by shoe discount en handtas van Londen

Dit weekend is het warmste weekend van dit jaar en normaal zou ik naar de zee gaan, maar dat is buiten mijn herexamens gerekend. Dit weekend ga ik binnen doorbrengen voor mijn bureau. Volgende zaterdag heb ik mijn eerste herexamen: ethiek en registreren&rapporteren. Laat ons zeggen niet echt mijn favoriete vakken, dit kan ook verklaren waarom ik erop gebuisd was. Ik leer iets echt graag als het mij interesseert en dit is duidelijk niet het geval.
 Ik doe mijn best want ik zou graag mijn stage volgend jaar bij de politie kunnen doen. 

Wat doen jullie zoal tijdens dit weekend? Ook studeren of genieten jullie van het mooie weer?

Kisses Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress