zaterdag 9 juni 2012

Outfit: The Wedding





Gisteren was het eindelijk zover, het was de trouw van de zus van de BF.
Het thema op hun trouw was groen, ik ging voor een blauw-groene kleuren. 

Het was een super leuke dag, we gingen om 12u30 naar het gemeentehuis waar ze eerst voor de wet trouwde. Nadien gingen we met zijn allen wokken, hier was iedereen vooral aan het stressen dat ze niet mochten morsen op de kleren. Want daarna was het tijd om foto's te maken. De familie en vrienden van het echtpaar ging met hen op de foto. Zodra ik de familiefoto's etc heb toon ik ze zeker op mijn blog. Dan om 18u was het tijd voor de kerkdienst, hier was een gospelkoor aanwezig en hing er een leuke sfeer. Nadien was het avondfeest waar er nog gegeten en gedanst werd. Ik heb zelf de BF kunnen overtuigen voor een slow. Jeeuh Happy me !! 

Proficiat Nathan en Josephine met jullie trouw!!

Ik droeg een kleedje van vero moda, blazer en clutch van H&M en schoenen van Lily Mechelen.


Kisses Ellen


p.s: sorry voor de slechte foto's, zij zijn na het avondfeest getrokken. Het was dus al erg laat.

1 opmerking:

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress