dinsdag 25 juni 2013

Hi I'm Ellen and I'm a jeans addict

Elke keer als ik voor mijn kast sta en ik moet beslissen wat ik wil aandoen, dan grijp ik telkens weer naar jeansbroeken. Ze zitten zo gemakkelijk en zijn ook makkelijk te combineren.
Ik merk wel dat ik mijn jeansbroeken vaak op een basic manier draag en ze combineer met een t-shirt en blazer.
Daarom ging op internet op zoek naar inspiratie, alle foto's komen van Pinterest:

 - Combineer je jeans met een los hemd en een paar sandalen met hak.


- Durf de "jeans on jeans" trend te dragen.



 - Draag eens een hemd en blazer in dezelfde kleur.

 - Combineer een hemd met een trui en kies voor een meer klassieke look



- Voeg witte accenten toe aan je outfit om hem meer te laten opvallen.




- Wees niet bang om kleur te dragen.



Kisses Ellen ( the jeans addict)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress