dinsdag 7 mei 2013

Esprit style battle, round 2

Lieve lezers, ik heb jullie hulp nodig. Ik doe mee aan de Esprit Style Battle en ik zit momenteel in de tweede ronde. Ik heb vorige zaterdag enkele mensen gestyled. 
Hiervan staan de foto's online en het ist de bedoeling dat ik zoveel mogelijk stemmen verzamel via facebook. Daarom wil ik jullie vragen of jullie op mij willen stemmen. 
Ik kan dan doorgaan naar de finale en zo kans maken op een voucher van €1000 en een stylingsopdracht voor Glam*It magazine. Jullie kunnen zelf een voucher van €100 winnen als jullie stemmen.
 Het zou ook erg fijn zijn moesten jullie dit delen op jullie facebookpagina.
 Hoe meer mensen kunnen stemmen, hoe beter. 
Jullie kunnen stemmen hier!!

Kisses Ellen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress