vrijdag 11 november 2011

Kirilove book

Vandaag ging ik naar de boekenbeurs. Ik had al enkel artikeltjes gelezen over de boek van Tiany Kiriloff oa. bij It-Girl en bij Sprinklesonacupcake. en natuurlijk op Belmodo.tv. Nadat ik enkele uurtjes had rondgekeken, vond ik het boek. Ik had geluk, Tiany was vandaag aanwezig om haar boek te signeren. Ik heb dit dan ook meteen laten doen. Hier zijn enkele foto's:
Today I went to the 'boekenbeurs'. I saw some articles about the book of Tiany Kiriloff on the blog of it-girl and at sprinkles on a cupcake and of course at belmodo.tv. After searching for a few houres, I found the book. I was lucky, Tiany was there to sign here book. Here are some photos :





Tiany pende haar geheimen neer in een boek vol persoonlijke verhalen, praktische tips, musthaves, stijladvies en topadressen voor de drukke vrouw. De pijlers fashion, deco, food, mind en beauty komen steeds terug in verschillende dagelijkse situaties. Stylish Woman is dé inspiratiegids voor de 21th century woman!

•    Favoriete adressen in binnen- en buitenland: mode, deco, food, hotels, beauty…
•    Tips om stressloos de urban jungle in te trekken
•    Do’s en don’ts op reis, op het werk
•    Netiquette en omgaan met (social) media
•    Auteur is Vlaanderens ultieme stijlicoon!


http://www.borgerhoff-lamberigts.be/boeken/p/detail/tiany-kirilove)
Binnekort verkrijgbaar in de boekenhandel.


Kisses Ellen


1 opmerking:

  1. Hey! Leuk boek hé? Ben nog niet zo ver, maar dat zal wel rap gebeuren als ik meer tijd heb! Spijtig dat je me niet hebt aangesproken, we hadden kunnen praten ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hi, thanks for leaving a comment. I will visite your site soon.

Disqus for Fashion to Impress